Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Käck är ganska käck.

Av Sofie Charlie Lindberg - 10 september 2013 22:20

Det var sedan tidigare bestämt att jag skulle upp denna morgon för att ta mig till gymmet. Så jag masade mig upp, tidigt och segt. Hittade löpartips från Oskar Käck i den lokala tidningen och tog till mig en del av det. Springa som om du har ett kuvert mellan skinkorna. Hm. Leder till bättre hållning och att höfter pekar utåt Hm.

Jag testade och fick nytt rekord. Hade inte lika ont efteråt och kunde springa mycket fortare. Tack för den Oskar Käck. 

Ska testa imorgon med, om det nu inte blir simning igen.


Lovar att denna blogg kommer bli mer intressant med tiden, måste bara hitta lite mer tid först. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Charlie Lindberg - 11 november 2013 16:51


Inget konstigt att det varit bloggtorka ett slag då jag har haft fullt upp. Tidigt i oktober började jag träna med en personlig tränare. Det har gett finfina resultat och även gjort så att jag lagt om min kost en del.  H bad mig att föra matdagbo...

Av Sofie Charlie Lindberg - 21 september 2013 12:51

Veckan har varit full med aktiviteter, mycket i skolan och mycket emotionellt.  Men jag har tränat. Fem ggr denna vecka, hittills. Simning, löpning, simning, löpning och löpning. Jag är stolt över mig själv och tänker fortsätta göra det. Jag har äv...

Av Sofie Charlie Lindberg - 9 september 2013 21:46

I slutet av förra veckan var det löpbandet som fick besök. En tur på fredagen och en annan på lördagsmorgon precis innan avfärden mot Skåne och Julias dop. Ett väldigt fint dop må jag säga och vilka gudmödrar sen. Var i simhallen idag, 2 km. Egentl...

Av Sofie Charlie Lindberg - 5 september 2013 15:26

I morse begav jag mig till simhallen. Äntligen har jag möjlighet att simma igen. Jag älskar det eftersom det tränar hela kroppen. Jag som är så dålig på att göra det annars. 2 km blir det, vilket är bra eftersom mitt nya mål inkluderar ett lopp på 3 ...

Av Sofie Charlie Lindberg - 4 september 2013 22:11

Ibland händer det saker i ens liv som gör att allt bli omkullkastat. Mitt liv har blivit omkullkastat och jag är på väg upp igen. Jag är nästan framme men det finns vissa bitar kvar. Jag har tränat under tiden som allt har varit bakvänt men inte lika...

Presentation

Sofie heter jag, eller Charlie eller Sofie Charlie. Du väljer. Jag älskar att springa. Det är nästan det bästa jag vet. Tyvärr har jag inte riktigt kroppen för det, än. Några kilon behöver försvinna för att jag skall kunna springa längre lopp och komma v

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards