Alla inlägg under november 2013

Av Sofie Charlie Lindberg - 11 november 2013 16:51

Inget konstigt att det varit bloggtorka ett slag då jag har haft fullt upp.

Tidigt i oktober började jag träna med en personlig tränare. Det har gett finfina resultat och även gjort så att jag lagt om min kost en del. 

H bad mig att föra matdagbok och det visade sig snabbt att jag helt enkelt åt för lite i perioder samtidigt som jag åt för mycket under andra perioder. Det hela slutade med att kroppen sparade på allt den fick och detta ledde till min viktuppgång. Jag äter nu mer och oftare och känner mig nästan aldrig hungrig, vilket är underbart. Det är givetvis inte enkelt att väga och mäta men efter ett tag så går det av bara farten. 

H har ökat på min styrketräning och även reglerat mitt springande. Jag får inte springa lika mycket nuförtiden. Det hela har gått mycket bra och har resulterat i 7 kg (toltat under hösten, 3 kg utan Hannas hjälp) samt 12 cm (på endast tre veckor) runt omkring på kroppen. Jag är stolt över mig själv och glad att jag äntligen kommit igång på riktigt. Återigen, detta gör jag för min egen skull och för att kunna springa längre och oftare. Ni anar inte hur många gånger jag varit rädd för att mitt knä en dag ska peka åt väster och jag är påväg åt öster. 


 

12 fucking centimeter. Good work! 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sofie heter jag, eller Charlie eller Sofie Charlie. Du väljer. Jag älskar att springa. Det är nästan det bästa jag vet. Tyvärr har jag inte riktigt kroppen för det, än. Några kilon behöver försvinna för att jag skall kunna springa längre lopp och komma v

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards